|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Podrobnosti o prispevku |
|
|
Komentarji k prispevku |
|
asaje1
|
Objavljeno: četrtek, 20.01.2011, 18:10 |
|
|
13 500 klikov na ta moj prispevek v manj kot dveh letih.
Ali se bo kdo od učiteljev opogumil in napisal, kako to vključujete v pouk?
Lep pozdrav, Andreja Saje |
|
asaje1
|
Objavljeno: petek, 10.02.2012, 15:15 |
|
|
Nekaj časa sem čakala, da bo kdo napisal. Število klikov se je povečalo. Ker ni odziva, sem se odločila, da vam napišem kar jaz.
Na razpolago imate igri iz knjige: Ginnis Učitelj – sam svoj mojster:
1. igra:Lahkih nog naokrog
To je zelo dinamična igra, v kateri vsak učenec dobi priložnost, da s svojo skupino obišče vse kotičke, ki so v učilnici pripravljeni za ta dan. » Priložnost, da učenci malo kolovratijo po razredu. Na koncu bodo vsi prišli na cilj, pot do tja pa je polna ovinkov in postaj.« (Ginnis, 2004, stran 92). Ena izmed postaj je računalniški kotiček z obiskom našega spletnega kotička. V računalniškem kotičku na spletni strani naše šole je vsak učenec rešil križanko, kjer je poimenoval geometrijske like in telesa. Tu učenec preveri svoje znanje poznavanja geometrijskih likov in teles. Če le-te ne zna poimenovati, lahko klikne v križanki »na pomoč« in odpre se mu prva črka. Pomoč lahko poišče tudi pri sošolcih ali učitelju.
2.igra:Hitro do konca
V skupini vsak učenec samostojno ali ob pomoči sošolcev reši del križanke. Vsaka skupina mora čim hitreje opraviti nalogo. To pove že ime igre. Tako v eni učni uri pridejo na vrsto vsi učenci. To se odvija v računalniškem kotičku.
Morda pa boste v zgoraj omenjeni knjigi izbrali še kakšno igro in jo priredili za delo ob enem samem računalniku v učilnici.
Lep pozdrav, Andreja |
|
|