Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
54. Komu verjamemo?
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: torek, 10.11.2009, 21:03    Naslov sporočila: 54. Komu verjamemo? Odgovori s citatom

O tem sem razmišljala danes, ko me je Ta velika na vsak način hotela prepričati, da ni dobila odlične ocene samo zato, ker je bila učiteljica slabe volje. Hm, no, ja... Verjetno take izgovore poslušajo prav vsi starši šolajočih se otrok. Žal nekateri starši mirno otrokom slepo verjamejo, saj smo učitelji res grozna bitja, ki živijo le zato, da zatirajo mladino.
Jasno, profesoionalno že popolnoma deformirana, ji nisem verjela! Še malo Mišine hudobije sem ji servirala in jo dražila, da je čisto mogoče, da je profesorica postala slabe volje šele, ko je slišala njene odgovore. Malo pa me je le zbodlo, če ni malček resnice v tem in sem morda krivična do podmladka. Nekateri profesorji, žal ... Nisem se vdala in sem še malo povrtala ... Potolažena sem se prepričala, da so bili nekateri odgovori pač hudo napačni. Želela sem si, da bi tudi starši mojih učencev tako preverjali trditev svojih otrok, bili kritični do njihovih izjav in prišli po razlago ocen in kriterijev k meni.
Zakaj nisem kar verjela Ta veliki? Ker mi je bilo popolnoma jasno, da išče izgovore, ker vem, da se je učila premalo, kljub mojemu vztrajnemu prepričevanju, da mora kljub temu, da je zelo sposobna dečva, redno in sproti delati. Učenje je potekalo natančno eno popoldne pred ocenjevanjem, kar je za gimnazijko občutno premalo! Tudi za osnovnošolca, če je prej cel mesec lenaril!
Hkrati pa sem razmišljala dvoje. Komu verjamemo?
... tistim, ki jih imamo radi.
... tistim, ki jim zaupamo.
... tistim, ki jih spoštujemo.
... tistim, za katere nam je mar.
... takim, vrednim zaupanja.
Komu ne verjamemo?
... tistim, ki prelagajo odgovornost na druge in iščejo izgovore.
... tistim, ki lažejo.
... tistim, ki so izgubili naše zaupanje zaradi različnih razlogov.

To me je razžalostilo ... dejstvo je, da premnogi starši učiteljem ne verjamejo. Učitelji smo se očitno znašli v naštetih treh alinejah Crying or Very sad . Pa si to res zaslužimo?
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 11.11.2009, 11:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super razmišljanje in morda iztočnica za razpravo, zakaj nam ne verjamejo. Najbolj verjetno zato, ker se kot starši včasih slepimo in imamo o svojih dragih preveč zaščitniško mnenje. In potem pripišemo napake tistim, ki nam niso blizu. Je najlaže. Ni se nam treba soočiti s težavami, ker to niso več naše težave ampak težave nekoga drugega.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.11.2009, 13:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Ljudje smo si različni in zato tudi različno dojemamo sporočila iz okolice in odreagiramo na situacije. Vendar pa naj bi princip pravičnosti deloval. Tudi sodnik ne odsodi obsojenca, če ni trdnih dokazov. Torej...
Vedno je potrebno primerjati obe plati zgodbe. Morda povprašati še kakšnega npr. sošolca o situaciji, ker ima lahko naš otrok preveč subjektivno mnenje.

Otroci pridejo domov in povedo marsikaj. In vsa sporočila je potrebno trezno in premišljeno predebatirati, pogledati iz različnih možnih perspektiv, situacij in šele nato ukrepati.

Toda, obstajajo žalostni primeri, naj na žalost konkretiziram...

Embarassed Poskušam po najboljših močeh razumeti učitelja-ico (gre za eno in isto osebo, ki poučuje v 5.r),
* ki že v začetku šol.leta pove, da bo redkokateri imel na koncu leta pri predmetu zaključeno odlično, da bo morda kakšen imel prav dobro, večina pa jih bo imela zaključeno dobro.
* ki ima 100% kriterij pri ustnem spraševanju (kar samo po sebi morda niti ni tako sporno). Če pa že otrok 100% zna, pa mu pri ocenjevanju upošteva soledovanje pri pouku in zniža oceno (takšna je bila namreč obrazložitev, zakaj je nek učenec dobil oceno prav dobro).
* ki napove, da predhodnega pisnega preverjanja ne bo pred "kontrolko".
* ki v isti uri podeli trem učencem negativno (mimogrede: dva med njimi sta sicer odličnjaka, pa dobro tudi najboljšim lahko spodrsne) in se čez 5 dni (na govorilnih urah) ne spomni kaj so bili ti otroci vprašani. Saj navsezadnje ni pogost dogodek, da se v isti uri podeli tri negativne brez da bi se vsaj česa spomnil. (V vednost: učenci so bili vprašani zaradi splošnega nemira v razredu.) Navsezanje je to lahko za učitelja znak za alarm.
* ki verjame, da otroci (pa govorim o sošolcih, ki niso stali pred tablo) niso spobobni presoditi približno oceno znanja. Menim, da pa lahko vsaj razlikujejo ali je nekdo znal za pozitivno ali ne...
* in ne nazadnje, kako naj učenci spoštujejo učitelja, če pa je isto uro, ko so bili izprašani 3 učenci, še dvema obljubil, da bosta vprašana naslednjo uro. A čez vikend na to pozabi in kljub na opozorila učencev, zanika, da je kaj takega napovedal oz. obljubil.
* Kako naj otroku vzpodbudimo veselje do tega predmeta, če že vnaprej ve, da ne bo znanje realno ovrednoteno. Ker je poleg preveč če-jev... In žal je tako, da tudi učenci za svoje delo in trud pričakujejo ustrezno oceno...
* nenazadnje se domače naloge pregledujejo tako, tako. Otrok največkrat dobi povratno informacijo šele, ko je vprašan.

In še to: učenci so ogledalo obnašanja učiteljev v razredu. Če jih le-ta želi umiriti s kričanjem ali s pokom učbenika po mizi... Kaj ni za pričakovati, da bo slej ko prej kakšen učenec, ki bo imel nemira v razredu čez glavo dovolj, v poskusu iskanja miru storil isto. Pa čeprav je to neusrezno in nedopustno obnašanje učenca.


Note ali nehote, vsi taki dogodki vplivajo na presojo staršev tudi do ravnanja ostalih učiteljev. Do posploševanja. Je hitreje in enostavneje. Morda?


Zelo srečen K sreči pa imamo krasno razredničarko, ki se močno zaveda potenciala izredno močnega in sposobnega razreda, ki ji je zaupan. In upanje ostaja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.11.2009, 14:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zgrožena!
Nemogoče!
Dandanes?
Očitno smo zelo različni, učitelji, namreč. In neskončno potrpežljivi starši.

Zdaj se oglašam kot mama kot tudi kolegica tega učitelja. Občudujem te, da skušaš razumeti učitelja ... Jaz ga ne bi. Ne vem, koliko je star(a), čeprav leta s tem nimajo nič. Vsekakor pa so njegove pedagoške finte zastarale nekje po Mariji Tereziji. Nekatere od teh fint (nimam drugega izraza za tako neprofesionalno obnašanje in ravnanje!) so skregane z zakonodajo. Nekatere so človeško globoko plitve (naj se še tako trapasto bere!). Jaz se kot mati s tem ne bi sprijaznila, ne glede na to, ali je moj sin odličnjak ali ne. Najprej bi se pogovorila z učiteljem-ico, če ne bi pomagalo, bi šla k ravnatelju in zagrozila z izpisom svojega otroka, če ne bo ukrepal-a. Dandanašnji je to kar huda reč. Prepričana sem, da je ravnatelj-ica DOLŽAN napraviti red. In to na način, da se resno pogovori tako z učenci, kot s starši in učiteljem.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.11.2009, 16:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oh, tako rada bi trdila, da to nikakor ni res in takih učiteljev ni. Pa žal, ne morem Crying or Very sad . Vem, tudi to se dogaja in prav zaradi takih "jaz imam vedno prav" učiteljev, se znajdemo v istem loncu vsi učitelji.

Z Natašinim zapisom se 100% strinjam, Pauline tudi tebi verjamem, da se to dogaja Sad in hudo mi je. Določene zadeve, ki jih omenjaš, so dejansko zrele za inšpekcijo in sankcioniranje, druge vsaj za resno ukrepanje vodstva šole. Najbolj pereča zadeva je, žal, prepuščena (ne)profesionalnosti dotične učiteljice in njeni samokritičnosti ... Evil or Very Mad Prav to je bistvo!

Želim si le, da bi starši, nenazadnje so odrasli, bili kritični do otrokovih izjav. Torej, kot praviš Pauline, naj še preden verjamejo in iščejo krivca drugje ter obsojajo, preverijo zadeve z vseh, no, vsaj več zornih kotov, tako ugotovijo vsaj približno resnico in potem ukrepajo. Nujno! Verjamem, da je večina učiteljev profesionalna in boste skupaj z njim rešili še tako zapletene zadeve. V primeru, da je razgovor in rešitev problema z učiteljem nemogoča, je pot jasna: razgovor z ravnateljem. Kadar niti to ne pomaga pa inšpekcija.
Upam, da se bo stanje v vašem 5. razredu izboljšalo, bojim pa se, glede na zapisano, da se brez ukrepanja staršev ne bo.

Srečno!
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.11.2009, 23:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za odgovora. Vendar se je težko boriti proti pozabljivosti učiteljice. Sad

Naj objasnim. Rešitev sva sprva iskala pri dotični, ker pa ni bila pripravljena skleniti nekih konstruktivnih zaključkov, smo se preselili k ravnateljici. Sedaj čakamo na rezultat pogovora med ravnateljico in učiteljico. Minil je skorajda mesec, a nič.

Confused Na žalost opažam, da se večina preostalih staršev samo jezi in razburja in v vsesplošnem nezadovoljstvu podobno obravnavajo tudi ostale učitelje.
Ter hkrati seveda pričakujejo, da bodo zadeve rešili posamezni starši, ki si upajo na soočenje z učiteljem, čeprav s tem na kocko postavijo odnos učitelja do njihovega otroka.
In tako posamezni "predrzni" starši ostanejo v svojem prizadevanju osamljeni in izpadejo kot "težaki". Žal.

Zelo srečen Na srečo pa me za mojega otroka ne skrbi. Je brihten, dovzeten, in z malo naše pomoči in vzpodbude, bomo tudi to leto uspešno preživeli.
Žal mi je drugih učencev. In morda je zato tudi vreden trud.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 16.11.2009, 20:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Žal mi je, da ti ni uspelo in očitno do sprememb ne bo prišlo, če je minil že mesec dni in sprememb ni. Dejstvo je, da v primeru, da se pritožuje le en starš, zadeva izgleda manj pereča Crying or Very sad , kot bi v primeru, če bi bilo pritožb več. Kar seveda ni opravičilo!
Naš ravnatelj si pometanja pod preprogo ne dovoli, kar v praksi pomeni, da smo učitelji pogosto besni nanj, saj se nam zdi, da nas ves čas preverja in nam ne zaupa. Pa ni tako hudo! Pritožbe staršev pač vzame resno. Dejstvo je, da hoče slišati vse strani in potem se odloči, kdo ima pravzaprav problem učitelj ali starši Laughing . Zna biti pa nadležno, če se najde kakšen nekritičen starš, ki meni, da je njegov otrok popoln in ni pripravljen niti prisluhniti učitelju, kaj šele verjeti ali ukrepati ...
Se sploh ne smem spomniti, kakšnih 4 ali 5 let nazaj, ko sem imela pri ravnatelju kar abonma Wink . Kar tri mame! niso hotele sprejeti, da otrok pač ni tak, kot so ga videle one pa sem bila, jasno, vsega kriva jaz. Celo za tiste stvari, ki so se dogajale v prostem času, so krivdo pripisale meni. Sama sreča, da nisem bila več začetnica, saj bi zagotovo zapustila šolstvo, ker sem skoraj začela verjeti, da je nekaj narobe z menoj. Tisto šolsko leto sem res težko delala, toliko negativne energije je bilo v učilnici, da je bolelo. S skrajnimi napori sem bila objektivna in ohranjala svojo profesionalnost. Kljub temu, da ne prej ne kasneje nisem imela niti približno toliko pritožb, če sploh kakšno, sem se stežka prepričala, da težava ni v meni. V višjih razredih se je sicer pokazalo, da sem imela prav in kljub neki samopotrditvi tega nisem bila prav nič vesela. Je bil pa to v vseh 17. letih, kar poučujem, edini razred, ki ga ne bi zmogla poučevati v naslednjem šolskem letu.
Pauline, tudi mene ne skrbi za tvoje otroke. Menim, da več kot si, ne moreš in nisi dolžna storiti. Da bi le uspela ohraniti samozavest, vedoželjnost in voljo do učenja pri svojem podmladku...
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
lastovka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 4. jun 07, pon, 10:34
Sporočila: 10

SporočiloObjavljeno: sreda, 02.12.2009, 15:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz imam občutek še. da v našem malem kraju (pa verjetno tudi drugje) obstaja ti. splošna naperjenost proti učitelju. Kot da se je vsem tem staršem moralo nekaj grozno nepravičnega zgoditi v času njihovega šolanja, da izražajo tak odpor in skoraj sovraštvo. Saj nisi neumen in takoj ugotoviš, katere stvari učenec pobere od doma (kot spužva) in katere zrastejo na njegovem zeljniku. Seveda, da ne bom posploševala, tu gre za večino staršev in ne vse. Kar je meni seveda nerazumljivo, kajti v vseh mojih 20 letih šolanja nisem doma slišala žal besede o učitelju, profesorju.

Potem pa je še primer, ki ga omenja Pauline. Očitno obstaja ta "možnost", da si nekateri učitelji lahko privoščijo in se ne držijo pravilnika, saj imajo staž, ugled ipd. Jaz vem, da kaj takega ne morem in ne smem početi, kajti tik za mano stoji šef, razjarjen starš, inšpekcija ipd.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: sreda, 13.01.2010, 15:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naj dodam najnovejše cvetke (vseh niti ne upam napisati, ker...) Crying or Very sad

- v okviru ocenjevanja govornih vaj (otroci preberejo zgodbico v Angleščini in jo pred razredom ustno obnovijo), pri učiteljici obstajata samo dve oceni, odlično (5) in negativno (1).Confused

- besedila, ki ga otroci pripravijo za govorno vajo in se ga naučijo na pamet, predhodno učiteljica ne preveri in popravi. Razlog, da so dovolj veliki in morajo to znati sami. Shocked

Idea ... in moja novoletna želja, da je takih učiteljev res samo na prste ene roke (oz. imamo mi edino). Ne privoščim nikomur.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: sreda, 13.01.2010, 20:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Question težko bi trdila, da razumem ...
Tvoj otrok je v 5. razredu, učlteljica oceni govorni nastop z nezadostno ali odlično oceno in petstopenjska ocenjevalna lestvica zanjo ne obstaja. Shocked Hm ... Poleg tega mi ni čisto jasno ... je govorni nastop pri angleščini ali slovenščini? Kakorkoli že, vseeno je čudno!

V kriterij za ocenjevanje nastopa, se ne bom spuščala, ker je kljub vsemu odločitev učitelja, kakšnega postavi. Kriterij ocenjevanja sestavi učitelj na podlagi standardov, ki so jasno določeni (predpisani) v učnih načrtih. Veljalo bi se vprašati na podlagi katerega standarda je bil oblikovan, predvsem pa kako! Jaz bi se, kot učiteljica zagotovo vprašala, če je kriterij OK, če/ko bi se izkazalo, da lahko ocenim le s 5 ali 1, vmes pa ni ničesar Embarassed

Morda veš, kakšen je bil kriterij ...?
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: četrtek, 14.01.2010, 0:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se opravičujem za zmedo. Imam 2 otroka, ki ju poučuje (5. in 8.razred). Torej imam informacije od dveh in le-te se na žalost ne izključujejo.

Govorna je sedaj v osmem razredu in moj otrok ni imel problemov (celo izgovorjava je bila pohvalna). Tudi drugi ne, saj so vsi do sedaj dobili odlično... Wink
Danes se je v razredu zgodilo, da je učenec v celoti prebral govorno vajo z lista Laughing in pričakoval odlično, saj je takšno oceno dobila tudi njegova sošolka pred dnevi...


Tega je toliko, da bi do danes imeli na tej temi že cel vrt različnih rožic. Crying or Very sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: petek, 15.01.2010, 9:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem premipljhevala, kaj naj napišem. Malo mi gre na smeh (pobožna želja, da je vaša edina ...) malo me razganja, premišljujem o tem, da je najpametneje se potuhniti in se naučiti shajati s takimi ljudmi. Ampak kljub vsem vijugam ne morem in ne morem razumeti, kako da tak človek še lahko uči? Saj razumem starše, ki ne želijo izpostavljati svoijega otroka, ampak česa se otrok pravzaprav nauči od takih situacij. Ja, še zmeraj bi grizla Twisted Evil
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics