Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Individualiziran program
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
PeaceBabe
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34
Sporočila: 35
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 24.08.2006, 8:57    Naslov sporočila: Individualiziran program Odgovori s citatom

Lep pozdrav!

Letos bom poučevala enega učenca s posebnimi potrebami in se tega že res veselim, ker mi bo to velik izziv. To področje me je zmeraj zanimalo, letos se je pa ravnatelj odločil, da me določi za njegovo individualno pomoč. Lani sem se prijavila na seminar za individualno poučevanje učencev s PP, pa nisem bila izbrana, torej bom letos vržena v vodo.

Zdaj pa me zanima, ali moram za njega narediti kakšen individualiziran program za tega otroka? Kako to izgleda? Malo me je strah, ker ne vem, kako to poteka, predstavljam si, da podobno kot dopolnilni pouk.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PeaceBabe
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34
Sporočila: 35
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 24.08.2006, 8:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozabila sem dodat, da gre za učenca v 4. razredu devetletke.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 24.08.2006, 10:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kdo pa je organiziral seminar? Mogoče bi poskusila pri njih, če so ti pripravljeni pomagati vsaj z gradivom za seminar ali pa da ti dajo naslov kakšne šole, od koder so imeli slušatelje, pa potem tam poskušaš najti kontakt.
AMpak tole so bolj jalovi poskusi pomoči. Vsekakor ti želim veliko uspeha in da ti bo delo v veselje!
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Smejka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. jul 06, čet, 11:12
Sporočila: 14
Kraj: Štajerska

SporočiloObjavljeno: četrtek, 24.08.2006, 12:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljena!

Kot si dejala, je delo z otroki s PP resnično velik izziv. Zelo srečen
Na naši šoli smo to delo opravljali skupaj z mobilno defektologinjo. Ona je tudi imala pripravljene obrazce (baje so od šole do šole različni) za individualizirani program. Vanj smo (tudi socialna delavka) vpisali določene podatke, ti kot učitelj pa si zapisal kriterije oziroma cilje, katere boš z IP poskušal doseči.
Glede na odločbo si si pripravil tudi program dela in ga nato bolj ali manj Embarassed uspešno izvajal.
Delo je potekalo z različnimi učnimi listi, zelo pa so uživali ob raznih programih, nalogah na računalnikih. Razz

Imam sicer naš obrazec za IP, a ti predlagam, da se pozanimaš na šoli, kakšnega imajo v praksi. In se potem še slišiva.

LP
_________________
Dan brez smeha je izgubljen!
Smejka
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
PeaceBabe
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34
Sporočila: 35
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 24.08.2006, 14:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smejka, a je to mogoče enak obrazec, kot za delo z nadarjenimi učenci?

Jaz pa sem mislila, da bom morala delat nekaj podobnega kot letni učni načrt za ID... Embarassed

No, bomo videli, kako bo šlo. Res se že veslim te izkušnje, čeprav vem, da bo težko. Ampak koliko poznam oba učenca, mislim, da se bomo dobro razumeli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 24.08.2006, 15:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Skupaj s specialno pedagoginjo in razrednničarko boste naredili načrt, potem pa so tudi sprotne konzultacije.
Vse bo v redu, kar zaupaj si - vam.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Maja Koležnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18
Sporočila: 72
Kraj: Prevalje

SporočiloObjavljeno: četrtek, 21.09.2006, 20:40    Naslov sporočila: Re: Individualiziran program Odgovori s citatom

Pozdravljena!
Sama sem se tega seminarja udelezila pred dvema letoma in moram priznati, da se mi je zdel prav zanimiv in koristen za moje delo. Ze dve leti sodelujem z ucenci, ki imajo posebne potrebe, in moram reci, da je to zanimivo delo ...
Kar se individualiziranih programov tice ... pri nas delo opravi defektologinja, sami dodamo minimalne standarde znanja in to je to.
Zelim uspesno delo.

lp
m
PeaceBabe je napisal/a:
Lep pozdrav!

Letos bom poučevala enega učenca s posebnimi potrebami in se tega že res veselim, ker mi bo to velik izziv. To področje me je zmeraj zanimalo, letos se je pa ravnatelj odločil, da me določi za njegovo individualno pomoč. Lani sem se prijavila na seminar za individualno poučevanje učencev s PP, pa nisem bila izbrana, torej bom letos vržena v vodo.

Zdaj pa me zanima, ali moram za njega narediti kakšen individualiziran program za tega otroka? Kako to izgleda? Malo me je strah, ker ne vem, kako to poteka, predstavljam si, da podobno kot dopolnilni pouk.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ŠPELA
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 19. sep 06, tor, 19:45
Sporočila: 11
Kraj: Šmartno

SporočiloObjavljeno: četrtek, 21.09.2006, 22:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljena!

Sama sem specilani pedagog, zato vem, kaj je potrebno narediti za učenca z odločbo. Nasmeh

Za vsakega učenca je treba v roku 30 dni po izdaji odločbe narediti individualizirani program (razen, če ta otrok že ima odločbo in individualiziran program). Vsaka šola ima svoj obrazec za individualizirani program (IP), ker ni predpisanega.

Sestava IP-ja ni prepuščena samo eni osebi (defektologu ali specialnemu pedagogu), ampak je zanj zadolžena in dogovorna strokovna skupina, ki jo imenuje ravnatelj. V tej strokovni skupini so: razrednik, učitelji, ki poučujejo tega učenca, specialni pedagog, svetovalni delavec in starši.

V programu je ponavadi globalna ocena otroka in njegovega funkcioniranja, njegova močna področja in težave, cilji za delo, prilagoditve ter minimalni cilji za razred, katerega obiskuje...

No, upam, da sem bila dovolj jasna.

Ce so pa še kakšna vprašanja, pa z besedo na dan...

ŠPELA
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
piko
Novopridruženi


Pridružen/-a: 19. apr 07, čet, 14:24
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: petek, 20.04.2007, 13:52    Naslov sporočila: ? Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Res malo pozno pa vseeno
Res bi rada vedela kako to gre,če moj otrok(2.razred)dobi odločbo.Otrok ima diagnozo hiperaktivnost z motnjo pozornosti.Smo v postopku pridobivanja odločbe.Je pa zelo nadarjen.Lahko dobi dodatne ure(snov obvlada)in obravnavo kot nadarjenega učenca istočasno?Kaj se dela na šolah z nadarjenimi učenci?Takega odgovora sploh konkretnega nisem nikjer zasledila.Se mi zdi,da na tem področju vse megleno,nedorečeno.....
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PeaceBabe
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34
Sporočila: 35
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sobota, 21.04.2007, 6:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobro jutro!

S takšnim primerom, kot je vaš sin, imam tudi sama letos izkušnje. Izredno ima razvito logično razmišljanje, matematika mu gre zelo dobro, vendar pa se pojavljajo težave na področju branja in razumevanja.

Zato smo v individualiziranem programu, o katerem sem spraševala v začetku leta, tudi določili, na katerem področju izpostavljam težavnost in na katerem ne.

Mislim pa, da učenci, ki imajo odločbo kot o otroku s PP, ne dobijo še ene odločbe, da so nadarjeni. Upam, da zdaj ne brcam v temo, tako mi je rekla letos naša pedagoginja, saj so dejansko nadarjeni otroci tudi otroci s PP in se jim napiše individualiziran program. Tako da mislim, da se bo pač v njegovem IP zapisalo njegova močna in šibka področja, ki jih bodo razvijali.

Prosim, popravite me, če se motim.

Še za vse ostale, ki boste imeli podoben problem, kot jaz na začetku leta, zaradi katerega sem odprla temo: IP res ni noben bavbav. Sestavili sva ga skupaj s specialno pedagoginjo, v njem pa sva določili, da ima otrok pravico do podaljšanega pisnega preverjanega znanja, pravico do dodatne pomoči pri preverjanju znanja - branje nalog na glas in ostale druge zadeve.) Res pa je, da sem si veliko pomagala z IP-ji, ki so ga zapisale moje predhodnice.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PeaceBabe
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 24. avg 06, čet, 8:34
Sporočila: 35
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sobota, 21.04.2007, 7:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Šele zdaj sem videla, da je vaš otrok v drugem razredu. Nadarjene otroke predlaga razrednik konec tretjega razreda, preverjajo pa ga v četrtem razredu.

Ne želim biti nesramna, res ne, toda pojavlja se mi vprašanje, ali je vaš otrok res nadarjen, ali se le vam tako zdi? Ker namreč starši smo prevečkrat prepričani, da je naš otrok nadarjen, potem pa dejansko testi dokažejo drugače.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piko
Novopridruženi


Pridružen/-a: 19. apr 07, čet, 14:24
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 23.04.2007, 7:54    Naslov sporočila: odgovor Odgovori s citatom

Da,tudi sama sem sumila .Potem pa so ga testirali psiholog v zd in na Svetovalnem centru.Ima visok iq .
Me zanima kak program bi bil primeren zanj?Kot vem naj bi bilI tudi starši seznanjeni z ip.Sama vem da mu ne leži grafomotorika,težko sledi navodilom..Na kaj naj bom pozorna?
hvala za odgovor
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ovcica
Novopridruženi


Pridružen/-a: 5. apr 07, čet, 15:16
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: sobota, 28.04.2007, 11:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Seveda imate kot starš pravico sodelovati pri oblikovanju individualiziranega programa za vašega otroka. Najbolje je, da se, ko bo otrok dobil odločbo oglasite pri specialnem pedagogu. Z njim se pogovorite in mu / ji povejte čim več o vašem otroku, tako o njegovih močnih kot šibkih področjih. Po vsem, kar ste napisali sklepam, da bo potrebno z otrokom delati veliko vaj za izboljšanje pozornosti in koncentracije ter za sledenje navodilom.

Lep pozdrav!
_________________
lep pozdrav in uživajte v življenju
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Pomoč - potrebujem Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics